Parfémy za neuveriteľné ceny - Darček pre muža aj ženu

nedeľa 4. októbra 2009

Semifinále Superstar chlapci 1

V sobotnom semifinále Česko Slovenskej Supertar sa predstavilo 12 semifinalistov Superstar, šiesti súťažiaci zo Slovenska, šiesti chlapci z Čiech.

Pozrite si aj videa z druhého semifinálového kola Česko Slovenskej Superstar.

V prvom kole si chlapci zaspievali s 3 členou kapelou. Hudobníci, ktorí ich doprevádzali:
Jimi Cimbala - Gitara
Juraj Gregorik - Basgitara
Stefan Bugala - Bicie

Semifinalisti Superstar, pesničky ktoré spievali a hodnotenie poroty.

Lukáš Michna
On My Head - Dan Bárta

Dobrý výber pesničky, a ako porota hodnotila vystúpenie Lukáša Michnu:
Ondřej Hejma: Pridaj lebo nás prevalcujú
Dara Rolins: Dôstojný začiatok
Marta Jandová: Pred tolkými kamerami pozitívne
Pavol Habera: Dobré slohy, slabšie refrény

Lukáš Michna má poradové čislo 15
Video piesne On My Head, ktorú spieval Lukáš Michna


Denis Lacho
Hero - Enrique Iglesias

Po dospievaní publikum nešetrilo potleskom, čo si Denis Lacho vypočul od poroty:
Dara Rolins: pesnička nepatrí medzi moje najobľúbenejšie, ale za to Ty si ma dostal, som si pesničku vypočula do konca
Marta Jandová: páči sa mi, že netlačíš na pílu, nechávaš si rezervu, ešte toho bude dost
Pavol Habera: si najlepšie spievajúci futbalista - krásna farba, nosová, vkusne, moderne zaspievané
Ondřej Hejma: Iglesias, to bude malér, som sa obával, ale bolo to dobré

Denis bude vystupovať s čislom 4. Na záver pridal kúsok od Kontrafaktu, snažil sa vybrať časť, kde veľmi netreba pípať, Leoš doplnil rýmovačku Vie aj slovný tenis, náš semifinalista Lacho Denis

Video piesne Hero ktorú spieval Denis Lacho:


Thomas Puskailer
I'm Yours - Jason Mraz

Marta Jandová: asi budeš trhať srdce dcéram, mamám, babičkám, prababičkám, zapracovať na speve, práca s kamerou a publikom dobrá, ale na speve zapracovať
Paľo Habera: páči sa nám, že nie si až taký frajer, že si normálny človek. Bol si veľmi často pod tónom, škoda že nemáš zaujímavejšiu farbu hlasu
Ondřej Hejma: pochváliť úsmev, ten ťa drží nad vodou, neuveriteľný výstrih, musím s Palom súhlasiť, angličtina dobrá, spev poctivý, ale troska nudný, dúfam, že sa zlepšíš
Dara Rolins: budem asi opakovať, ale súhlasím, ale ten tvoj úsmev je tak čarovný, dobré, v poriadku

Adela Banášová po hodnotení Thomasa Puskailera pridala, že najviac smssiek, dostane jeho otec - zubár, ktorý má na svedomí Thomasov úsmev.

Video skladby I'm Yours ktorú si vybral Thomas Puskailer:


Ján Ločaj
Gladiátor - Láska

Paľo Habera: cítime to rovnako, že ty sa najlepšie cítiš vo veciach čo sú expresívne, bolo vidieť, ako sa chceš odtrhnúť z reťaze od začiatku, treba vydržať, možno to príde
Ondřej Hejma: boli tam isté chybičky, v tom refréne, ale vyvážil si to s ostatnými okamžikmi. Ten chraplák bol trochu moc.
Dara Rolins: originálne, super farba hlasu
Marta Jandová: ja by som opakovala Daru Rock'n Roll

Leoš Mareš nám vysvetlil, že Levice je samice od Leva. Jána Ločaja učil hrať na gitare jeho otec.

Video pesničky Láska, ktorú zaspieval Ján Ločkaj:


Leo Machala
Lucie (Dávid Koler)- Chci zas v tobě spát

Ondřej Hejma: Leo vyjadril si nádej, že nás nesklameš, začiatok katastrofa, ale keď dievčatá začali tlieskať, ty si začal spievať, som rád, že si sa usmial, inak by to bol smutný muž Leo Machala. Ťažká pesnička, ale prešiel si.
Dara Rolins: súhlasím v tom, že v refréne si pridal, za teba som sa triasla, chce to úsmev, a troška väčší kľud
Marta Jandová: či by to pre teba nebolo lepšie, ak by si spieval iba tým dievčatám, koniec bol senzačný
Pavol Habera: ked si prišiel bolo vidieť, že máš sebavedomie v nohaviciach, čo keď spievaš poslednýkrát, kašlite na to že spievate v televízii, zaspievajte si. Vôbec si neveríš, a tak vyzerá aj ten spev.

Vystúpenie Lea Machalu bolo trošku neisté, tréma robí veľa. Leoš sa otočil smerom k porote: Paľo, ver mu! Ak to bude na budúce lepšie, budem, odpovedal porotca.

Video "Chci zas v tobě spát" ktorú spieval Leo Machala:


Martin Chodúr
Tom Jones - Venus

Dara Rolins: ten potlesk si zaslúžiš ako nikto iný, presne takto to má vyzerať, je vidieť, že tú pesničku poznáš, sadla ti, výborná energia, poklona
Marta Jandová: si si to úplne užil, ako keby to bola tvoja šou, ty si normálne hotový, čo mi tu s tebou
Paľo Habera: No Martinko, je pravda, že pohybové kreácie, to je jemne epileptický medvedík, ale spev, musím povedať, že ty keď nebudeš vo finále, tak tento svet je nespravodlivý. Výborný spevák, hetrik pre Čechy
Ondřej Hejma: tu sú slová zbytočné, Česi vyrovnali na 1:1. Dobre pracuješ s textom, je vidieť, že mu rozumieš

Video od Tom Jonesa, pesnička Venus, ktorú spieval Martin Chodúr:


Marek Lacko
IMT Smile - Nedá sa ujsť

Marta Jandová: Marek veľmi si ma nepresvedčil, trošku ti unikali tóny smer Ázie. Myslím, že by sa mal venovať viac spevu, ako poslucháčkam. Tóny sú dôležité, často vedľa, prejva sa mi páčil.
Pavol Habera: problém je to, že pred tebou spieval Chodúr, ja som sa celú dobu nezbavil pocitu, že počúvam amatérskeho speváka, mám dojem, že si nepochopil podstatu pesničky
Ondřej Hejma: ja tú pesničku nepoznám, neviem či si ju pochopil. Ty si veselý kluk, dúfam, že tá tvoja temná perióda života, keď si bol "na predaj" už skončila. Makať, inak budeš spev predávať za drobné. Falošné tóny.
Dara Rolins: bola by škoda, keby si nepredviedol čo v tebe je, ale zatiaľ je to skryté niekde hlboko

Adela Mareka podržala, nie je to jednoduché vypočuť si takúto kritiku a s úsmevom dodala "Stretávaj sa so mnou koľko sa len dá"

Video IMT Smile, Marek Lacko od nich zaspieval Nedá sa ujsť.


Ben Cristovao
John Legend - Save Room

Paľo Habera: kto teba pustil do semifinále, ja? Za všetkých som veľmi rád že si tu. Priznám sa, že si ma prekvapil, nádherná farba hlasu, o chvíľu na pódiu budeš doma, držal si sa statočne. Lighthouse family, podobne znieš.
Lighthouse family - High

Ondřej Hejma: som veľmi rád že si tu, dáva to súťaži pestrosť, čakal by som viac, že si tanečník, že to spestríš trošku, si taká snehulienka trošku, dúfam, že sa prebudíš a že nám ešte niečo ukážeš, súťaž to je krutá, konkurencia vysoká, bacha na to.
Dara Rolins: a ja by som naopak chválou nešetrila, podľa mňa si tancoval tak akurát, ako to pesnička potrebovala, ja som bolo spokojná
Marta Jandová: tanca bolo akurát, ľúbi sa mi tvoja pokora, že nie si nafúkaný, dúfam, že ťa uvidíme ďalej

Bena prišiel podporiť jeho otec, tanečný guru, ako ho označil Leoš. Spolu nám objasnili, pôvod jeho Portugalského mena Christovao.

Video Save Room, pieseň si vybral Ben Cristovao:


René Bošela
Maroon 5 - This Love

Ondřej Hejma: musím ťa skritizovať, na začiatku oznámiť, že ideš spievať pesničku ktorú si nechcel, dopredu diskvalifikuješ svoj výkon. Na teba dosť slušné
Dara Rolins: výborná voľba, sadla ti dokonale, užíval si si to, výborne si frázoval, si muzikant, bolo to počuť, v každej note, bavilo ťa to
Marta Jandová: udivilo ma, že si zaspieval 1,2,3 falošné tóny, dobrý prejav
Pavol Habera: jedna z najťažších vecí dnes, so cťou, prechody do falzetu, veľmi ťažké, ktoré málo kto zaspieva. Bacha na rozhovory pomimo, veľmi slušné

René Bošela si vybral This Love od Maroon 5, tu je video:


Miroslav Šmajda
Nirvana - Come as you are

Dara Rolins: som v rozpakoch, spôsob ako si uchopil pesničku, z môjho pohľadu nebol správny, pesnička intímna, ale šou, ktorú si predviedol bola zbytočná, skôr by som sa sústredila na spievanie
Marta Jandová: mne se odvaz na konci líbil, jaký mal postoj, sčervenalej obličej, rozvlnený more, krásny hlas, krásna farba, dole falošné tóny, ano ne ano ne
Paľo Habera: dievčatá povedali svätú pravdu, môže sa robiť šou, ale najprv tam musí byť podstata. Tóny boli dobré, ostatné na prd.
Ondřej Hejma: som rád, že si vzal nirvanu, to nie je ľahká pesnička, plus za odvahu. Šou tá bola smiešná, trošku ako klaudia schiffer. Kurt Cobajn je osobnosť, díky za nirvanu, ale nabudúce úprimne

Súťažiaci superstar 2009 Miroslav Šmajda si vybral Come as you are, video od Nirvany:


Ahmad Hedar
Oasis - Wonderwall

Marta Jandová: jeden falošný tón ti odpustím, páči sa mi tvoja farba hlasu, som spokojná
Pavol Habera: prekvapivý výber, na tvoj typ hlasu, verzie výborne, refrény problémy, si výborny spevák, mohol by si niečo priniesť do tejto súťaže
Ondřej Hejma: Miro máš problém si inteligentný, to je v šou biznise problém
Dara Rolins: mne sa to páčilo, zapadajúce slnko nad mešitou

Adela spomenula čo sa v súvislosti s Ahmadovým pôvodom hovorí: tak si to dnes odpálil, dúfam, že v pondelok nevybuchneš, kto to bude upratovať, na čo Ahmad upozornil na vtipy o blondínach, na záver spolu zapózovali blondína a terorista, urobte si foto, a môžete hlasovať.

Video Wonderwall ako výber súťažiaceho s menom Ahmad Hedar:


Jan Bendik
Karel Gott - Dám dělovou ránu

Paľo Habera: od 15 sekundy to nevyzeralo na trému, predtým to bolo váhavé. Medzi vami je pár spevákov, ktorý ponúknu umelecký zážitok a ty si jeden z nich, malo to presne také gule ako ked spieva Karel Gott. Vidím že aj baby sa bavili, ladíš, podľa mňa si jeden z najväčších talentov v tomto ročníku
Ondřej Hejma: ja súhlasím, že to bol veľký umelecký zážitok, ale bolo to silné, ja myslím, že si zaistil našemu tímu víťazstvo 2:1
Dara Rolins: ja poviem iba jednu vec, wau
Marta Jandová: ty si ta dělová rána

Leoš Mareš: za Adelu je konečný stav 2:2. Jednoznačná reakcia od semifinalistiek, to je náš Hana, vždz sa vytvoria dva hlúčiky, "kluci a holky s Bendíkem"

Jan Bendik a video zo semifinále Dám dělovou ránu:


Kto s chlapcov vypadne v prvom chlapčenskom semifinálovom kole Česko Slovenskej Superstar? Tipujem, že ohrození sú Leo Machala a Rene Bošela, o tom kto vypadne rozhodnú do pondelka diváci a dozvieme sa to v časti Česko Slovenská Superstar rozhodnutie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára