Parfémy za neuveriteľné ceny - Darček pre muža aj ženu

pondelok 19. októbra 2009

Rozhodnutie po treťom semifinále Superstar

Rozhodnutie po treťom semifinálovom kole Česko Slovenskej Superstar. Kto nám už nezaspieva v ďalšom kole, a nedostane sa do finále. Ako povedal Ondrěj Hejma netreba to brať tragicky, ten čo dnes tesne postúpil, vypadne nabudúce, nakoniec vypadnú všetci. Existujú aj iné cesty k úspechu.

Kto by mal vypadnúť podľa poroty z Českých chlapcov
Ondrěj Hejma, vypadnúť by mal buď Ben Cristovao alebo Leo Machala. Tipujem Lea Machalu.
Dara Rolins: ak by som musela vybrať jedného, ktorý má vypadnúť, bol by to Leo Machala
Marta Jandová: Znova sa opakujem Leo Machala
Pavol Habera: Nezáleží na nás štyroch, ale podľa mňa vypadne Leo Machala

Do finále Česko Slovenskej Superstar z Českých spevákov nepostúpil Leo Machala

Koho by vyradila porota po poslednom semifinále zo Slovenských chlapcov
Pavol Habera: Rozhodoval som sa medzi dvomi ľuďmi, ale nedá mi, Marek Lacko
Marta Jandová: Marek Lacko
Dara Rolins: Marek Lacko, pretože si myslím, že mňa osobne už ničím neprekvapil
Ondrěj Hejma: Thomas Puskailer

Do finále zo Slovenských chlapcov nepostupuje Marek Lacko

Ktoré dve dievčatá súťaž opustia, po veľmi vyrovnanom hlasovaní v semifinále.
Tipy porotcov na vypadávajúce semifinalistky Česko Slovenskej Superstar:
Dara Rolins: Našťastie to nie je na mne, je to veľmi ťažké Paulína Ištvancová
Marta Jandová: Superstar musí vedieť nie len spievať, ale to musí vedieť aj predať, zo Slovenských dievčat to najmenej vie Paulína Ištvancová
Palo Habera: Paulína Ištvancová
Ondrěj Hejma: Ostala mi Paulína Ištvancová

Zo Slovenských dievčat vypadáva a do finále nepostupuje Karolína Majerníková

Kto z Českých dievčat nepostúpi podľa poroty:
Ondrěj Hejma: ja mám ten tvoj kalendár doma, poviem Aneta Galisová
Dara Rolins: nemám dôvod, bezdôvodne hovorím Aneta
Pavol Habera: keby to bola Česká alebo Slovenská Superstar, boli by ste už všetci veľmi vysoko vo finále, poviem Markéta
Marta Jandová: bez slov

Do finále prvej Česko Slovenskej Superstar nepostupuje Česká súťažiaca Aneta Galisová

Na dnes pridávam malý bonus, pesnička ktorá hrá pri rozhodnutí Česko Slovenskej Superstar Mad World

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára