Parfémy za neuveriteľné ceny - Darček pre muža aj ženu

nedeľa 25. októbra 2009

Čo budú spievať vo finále Superstar 1 video

Aká pesničky budú spievať finalisti Česko Slovenskej Superstar v prvom finále Supertar. Dvanásť finalistov si vybralo svojho obľúbeného speváka, alebo speváčku. Prvé finálove kolo Superstar má názov "Môj Idol".

V prvom finálovom kole Superstar si finalisti zaspievali s kapelou:
Gitara - Jimi Cimbala
klávesy - Zoly Tóth
Perkusie - Ľudo Srnec
basgitara - Juraj Gregorík
bicie - Štefan Bugala


Dominika Stará
Kim Wild - You Came
Video Dominika Stará si zaspieva pesničku od Kim Wild s názvom You Came

Ako porota hodnotila v prvom finále vystúpenie Dominiky Starej
Ondrěj Hejma: Dominiko, som ani nevedel, že máme takovou známost. Ty máš takovou prezývku kostelnice. Sa začínaš prejavovať. Si hezká chystrá, spívat umíš, Buh ví jak to skončí.
Dara Rolins: Tvoja Supernova vystrelila v poslednom semifinálovom kole, keď si spievala tú Laru. Kim Wilde nepatrí medzi moje obľúbenkyne, ty si to zaspievala stokrát lepšie.
Marta Jandová: keď má človek strach zo smrti, tak vyvinie nadprirodzené schopnosti, zabavila si tí lidi. Tvuj hlas je jedinečnej, kdy by si tě někdo pustil v rádiu, tak tě po prvním taktu rozozná, a to je pro speváčku duležitý.
Paľo Habera: pochválen sestra. Ty máš hrozné rezervy, ale už teraz si tak dobrá, že sa teším na tvoje ďalšie vystúpenie, máš neskutočné uši, ladíš najlepšie z tých ľudí čo tu dnes spievali. Podľa mňa budeš raz veľká speváčka, tým som si absolútne istý, pretože máš obrovský talent.


Leona Šenková
Pink - Just like a pill
Leona Leona Šenková si vybrala Just like a pill, tu je video od Pink.


Leona Šenková si na svoje prvé finálové vystúpenie vypočula od poroty takéto hodnotenie
Marta Jandová: Leono ty seš takový překvapení každej večer. Tá Rotrová se mi líbila víc, ale nesklamala si mně ani dneska, ale to je naše rokerka Leona. Prekvapila.
Paľo Habera: mám dojem, že toto bola prvá pesnička v Angličtine. To som si uvedomil, že tá Angličtina nie je až taka silná stránka. Znieš lepšie v češtine. My tam nesedeli tie sexi pózy pri zábradlí, to prišlo samé. Spievala si štandartne, stačí na 100 percent, netreba na dvesto.
Ondrěj Hejma: si ako atómová puma, ta když vybuchne, tak uz je to jedno, prevalcovala si to.
Dara Rolins: je lepšie ísť na dvesto percent a mať z čoho uberať. Hľadáme Česko Slovenskú Superstar, takže tá Čeština je dobrá.

Markéta Konvičková
Natasha Bedingfield - I bruise easily
Markéta Konvičková si v prvom finálovom kole Superstar zaspieva I bruise easily od Natashi Bedingfield, tu je video jej piesne.


Markétu Konvičkovú zhodnotila porota v prvom finálovom kole takto
Paľo Habera: Markéta tu sa potvrdzuje výnimka, že vaše idoly, čo máte radi môžete ak spievať. Ti to vyšlo dnes. So mal pocit, že si to zvládla, nebolo to excelentné a môžeš byť spokojná s dnešným večerom.
Ondrěj Hejma: ty máš dar, že si vyberáš pesničky čo ja neznám. Páčilo sa mi, že tam bol kúsok teba
Dara Rolins: ja to poviem slovami básnika Rytmusa, si zabila.
Marta Jandová: som rada ako si to predviedla. Akú máš dynamiku, cit. Byla si pro mně zatím nejlepší.


Monika Bagárová
Aretha Franklin - Say a little prayer
Video Say a little prayer od Aretha Franklin, ktorú si vybrala finalistka superstar Monika Bagárová.


Ako porota zhodnotila finálové vystúpenie Moniky Bagárovej v Česko Slovenskej Superstar
Dara Rolins: Monika ty si skvelá speváčka, to všetci vieme, voľba Anety Franklin, hovorila som si kto iný než ty, ale musím sa priznať, že nie som presvedčená, že to bolo to najsprávnejšie. Aj keď si to zaspievala excelentne, ale niečo tomu chýbalo.
Marta Jandová: je to ťažké, spievať naživo, s kapelou, ide iba o zvyk, a nadále si senzační.
Paľo Habera, monika, ono to tak býva, niekedy prídu chvíle, keď to úplne nevíde, tu ti dochádzal dych, to sa ťažko spievajú tieto veci, musíš pribrať.
Ondrěj Hejma: ti dávajú, prišla si do veľkého sálu a si mala pocit, že musíš kričať, a si tlačila na pílu. My všetci vieme, že si hviezda, není o čem.


Nikoleta Balogová
Beyonce – Listen
Nikoleta Balogová bude v prvom finále Česko Slovenskej Superstar spievať Listen od Beyonce, originál video je tu.


Nikoleta Balogová si po svojom vystúpeni v prvom finále vypočula od porotcov takéto hodnotenie
Marta Jandová: takový krásny sme meli poslední semifinále, kde ste spievali ako bohyne. Ale teraz vám to moc nejde. Si už tretia v rade, ktorej to moc neladí. Ale to je asi tými odposluchmi.
Paľo Habera, tretia, a nedopadlo to že by som bol nadšený. To je tak ťažká pesnička, by som sa ani nepohol. To by ani Maria Carey nezaspievala lepšie, či Beyonce.
Ondrěj Hejma: ja som ťa už asi trikrát vyhadzoval, tak to vemu z toho pozitivního konce. Ty si vošla do sálu a si sa nebála, by som mohol povedať si bola z tých troch najlepší.
Dara Rolins: ja budem stručná súhlasím od a po zet s Ondrějom.


Paulína Ištvancová
Michael Jackson - Black or White
Michael Jackson zaznie v podaní Paulíny Ištvancovej, zaspieva si pieseň Black or White.


Paulína vo finále Superstar ohúrila svojím výkonom začo si vyslúžila nasledovné hodnotenie od poroty
Ondrěj Hejma: no díky Bohu, že to tady někdo nasvítil, že přišel někdo, kto tu spíva. Spívala si to v jiný polohe, jak Michael ale mě to velmi bavilo.
Dara Rolins: Paulína pre mňa najlepšie vystúpenie na javisku dnes.
Marta Jandová: bolo vidieť, že ťa to bavilo, a bavilo to aj ľudí.
Paľo Habera: pre mňa aj s Benom najlepšie vystúpenie dnes. Zatiaľ si veľmi hore pre nás všetkých.


Ben Cristovao
Justin Timberlake - My love
Čo bude spievať v prvom finále Ben Cristovao? Zespieva si My love, ktorú na videu spieva Justin Timberlake.


Ben Cristovao si vo finále zatancoval, a porotcovia zhodnotili jeho výkon takto
Paľo Habera: dosť velké prekvapenie pre mňa, pretože s tých 4 čo odspievali si bol najviac pódiový, najviac ti to sedelo.
Ondrěj Hejma: on to chápe, myslím, že si slyšel, ako ječeli, když si šel po tej rampe, ten tvoj výkon bol ako to Tvoje salto, tak na 90% ale ja bych z toho salta nedal ani 10%
Dara Rolins: 90% zo sto je strašne veľa, máš všetko čo má spevák mať, máš geniálnu presence na javisku, stíhaš baliť kočky. mne sa to strašne páči, dobre sa na teba díva
Marta Jandová: plyšáky a medvídci se hádžu holkam, kluci potrebujú podprsenky


Denis Lacho
James Morrison - You give me something
Denis Lacho bude vo finále spievať skladbu You give me something. Tu je video.


Ako hodnotila porota vystúpenie Denisa Lacha v prvom finále Česko Slovenskej Superstar
Marta Jandová: ženy šíli, něco mi dávaš, co se mi strašne líbi
Paľo Habera: našťastie, ako to nepresvedčivo začalo, od Leony to ide hore. Výborne spievaš, ladíš, si geniálny spevák
Ondrěj Hejma: dnešný večer bol ťažký pre všetkých, si potvrdil rolu favorita
Dara Rolins: všetko podstatné už bolo povedané, na tvoje CDčko sa vyložene teším.


Jan Bendig
Mariah Carey – Hero
Odvážna voľba do prvého finále Superstar. Uspievať rozsah, ktorý má Mariah Carey nie je jednoduché. Uvidíme ako sa s pesničkou Hero popasuje vo finále Jan Bendig.


Hodnotenie od porotcov pre Jana Bendiga vo finále Superstar
Paľo Habera: Janko vieš čo majú spoločné tvoj dedeček a režisér Peter Ňunéz, mi mu gratulujeme má dnes narodeniny. Beyonce nemôže spievaž každý, ty si to odspieval dobre, šetri si hlasivky, rozlož si sily, si skvelý, som rád že si spieval.
Ondrěj Hejma: poslouchej dobře strýčka Paliho, ty si pro mně zatím neprobádanej umělec, je to pokaždý úžasnej zážitek si ma prekvapil a za to ti děkuju
Dara Rolins: bola to dôstojná bodka, za dnešným finálovým večerom, musím povedať, opäť som si to užila, a tie emócie, ktoré tam dávaš, je lepšie lebo je z čoho uberať.
Marta Jandová: súhlasím, áno súhlasím, respekt, jak si dal ten tón na začiatku, a si to vydržal, respekt.


Martin Chodúr
Elvis Presley - A Little less conversation
A Little less conversation predvedie finalista Martin Chodúr. V prvom finále Superstar sa možeme tešiť na Elvisa Presleyho. Tu je video piesne, ktorú bude Martin spievať v nedeľu.

Favorit na prvú Česko Slovenskú Superstar Martin Chodúr si vo finále od poroty vypočul tieto slová
Dara Rolins: ja som zabudla začať, sme okúzlení, čo by som ti tak k tomu povedala, myslím si že slová mi nebudú stačiť, som nadšená, ja som sa bavila, som si spievala, som si zatancovala, aj standing ovation bolo.
Marta Jandová: martine prezraď mi z jakýho blázince ťa prepustili. A jelikož naše dva národy sú ešte väčší magori, tak budeš náš kráľ
Paľo Habera: myslel som, že pustím slzy pri úplne inej príležitosti, v podstate aj sopel mi vyšiel, takto. Je neuveritelné ako si pri tom epileptickom záchvate dokázal spievať. Nohy boli jak stojan na kotlík, geniálne vystúpenie, zabavil som sa a okrem toho si fakt fantasticky spieval.
Ondrěj Hejma: martine, ja teda nevím jestli seš blázen ale ukáž mi tady někoho normálniho. Ty si totiž udělal jednu úžasnou vec, my víme, že si geniálny spevák, a sme sa usmívali, když si začal tančiť, a ty si zo svojej slabej stránky urobil silnú stránku.


Miroslav Šmajda
Led Zeppelin - Stairway to heaven
V prvú finálovú nedeľu si Miroslav Šmajda zaspieva Stairway to heave od Led Zeppelin. Ako to dopadne sa dozvieme až v nedeľu večer, zatiaľ si pozrite video originálu.


Miro Šmajda si vypočul po svojom vystúpení vo finále takéto hodnotenie od poroty Superstar.
Ondrěj Hejma: to si naložil porci, to je jeden z najväčších svetových hitov. Bola to taká Košická kopie Led Zepelin, ale celkově hezký začátek.
Dara Rolins: Mirko kompliment, výborne vlasy dneska. K tej pesničke, začiatok keby nebol, tak by to ani nevadilo, ale keď si sa presunul na pódium, spolu s Jimim, výborné.
Marta Jandová: Bolo vidieť, že ťa to baví, som mala pocit, že som na rockovom koncerte.
Paľo Habera, prechod zo semifinále do finále je ťažký. Si si naložil na seba, túto pesničku nemôže spievať hocikto, toto nie je cesta.


Thomas Puskailer
Madcon - Beggin'
Akú pesničku bude spievať vo finále Česko Slovenskej Superstar Thomas Puskailer sa dozviete, keď si pozriete video Beggin'.


Prvý finálový večer naživo v Bratislavskej Inchebe zaspieval aj Thomas Puskailer, jeho výkon porota Superstar hodnotila takto:
Dara Rolins: Dramatické poňatie a napätie tam bolo ale asi by som si tvoje CDčko nekúpila
Marta Jandová: to je príšerné tu sedieť a každý týžďeň hodnotiť. Mně se to dneska líbilo. To drama se mi tam líbilo.
Paľo Habera: je to záhada, ako ty prechádzaš z kola do kola, ty neuškodíš, ani neohúriš. Si to nepokazil, ale som sa zase z toho ani nepos... nepokakal.
Ondrěj Hejma: Thomasi by som prosil ešte jeden ten úspev. Ty seš namakanej z toho fitka, si bojovník, ale nemáš ten talent ako Ben. Uvidíme čo tomu řeknu diváci.


Samozrejme všetci finalisti si v prvom finále Česko Slovenskej Superstar zaspievajú spoločnú pieseň od Paľa Haberu - Hymnu Česko Slovenskej Superstar s názvom Príbeh nekončí. Rýchlo kúpiť lístky na finále Superstar a môžeme ísť na live vystúpenie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára