Parfémy za neuveriteľné ceny - Darček pre muža aj ženu

nedeľa 1. novembra 2009

Druhé finále Superstar videá

V druhom finále Superstar spievali súťažiaci spolu som symfonickým orchestrom. Predstavilo sa nám 10 najlepších spevákov a speváčiek z Čiech a Slovenska, ktorí sa prebojovali až do druhého finále. V druhom finálovom kole si zaspievali tieto pesničky. Pri každom spevákovi je video piesne, ktorú spieval.

Vo finále sa predstavila TOP 10 Superstar
Ján Bendig - video
Ben E. King – Stand by me


Ako ohodnotila porota vystúpenie Jana Bendiga
Ondrěj Hejma: Honzo ty si malý postavou, ale velký svým výkonem. Ty máš velkej hlas, velký srdce, velkou duši a velkej dar, že i z úplne obyčejný písničky dokážeš udělat umělecký dílo.
Dara Rolins: Janko takú radosť si mi urobil, to je jedna z mojich najkrajších pesničiek, úplne som si to užívala od a po zet si to zaspieval ako veľký muž.
Marta Jandová: sa mi páčilo, keď si prišiel do tejto súťaže si bol také malé zvieratko čo sa nedokáže kontrolovať, ale si zvážnel a už to nie je to malé zvieratko, je to skvelěj pomer ktorého si vážim na tebe.
Pavol Habera: veľmi vkusná úprava aj od chlapcov. Dobrý orchester sa pozná podľa toho, že dá svojmu sólistovi vyniknúť. Máš skvelý hlas, vieš aj o tom, že máš trošku černošský hlas. Trochu mi nepasujú tí medvedíci k tebe, pretože spievaš skvele.


Martin Chodúr - video
Michael Bublé – Feeling good

Martin Chodúr si po odspievaní pesničky Feeling good vypočul od poroty takéto hodnotenie
Ondrěj Hejma: Martine, ty si mluvil o ty energii, mně připadáš, ako Temelín a Jaslovské bohunice dohromady. A jestli to tady bude dál, tak dostaneš za to své spívaní víc, než pytlík gaštanu. Si bombastickej
Dara Rolins: už od chvíle keď si sa postavil na to javisku, bolo jasné, že prišiel jeden charizmatický muž, choreografia tam bola, s tým ako si ťahal ten mikrofón po javisku, komunikácia s orchestroma ako si to cítil, spieval si ako pán Boh.
Marta Jandová: čo tón to gól. Snažila som sa spočítať koľko tu máme fúzatých a nefúzatých v orchestru či si nebol jeden z nich. Vás dávaju s Benom dokopy, aby sa Ben naučil spievať a ty od neho tancovať. Chcem tvoju desku, a tvoje koncerty, budem tvoja fanynka co je v prvej rade.
Pavol Habera: čo k tomu viacej povedať, dokonalé vystúpenie orchestra s dokonalým spevákom.


Ben Cristovao - video
Frank Sinatra – Fly me to the moon


Spev Bena Cristovao a jeho vystúpenie naživo v Bratislavskej Inchebe ohodnotili porotcovia
Pavol Habera: Ben priznám sa, že keď som si prečítal, že ideš spievať Sinatru, som si povedal, ok tvoja farba hlasu môže byť, ale toto je tak tažká skladba na rytmiku, ale ty si neswingoval vôbec, farba hlasu ok, ale bol si mimo chlapcov z orchestra.
Ondrěj Hejma: bol si mimo, barva hlasu sa tam hodila, nebol to dneska tvoj najlepší výkon, ale nebola to ani úplna katastrofa
Dara Rolins: no v Benovom prípade to nebola úplna katastrofa, ale Frenki je velký šéfik, skúsime to lepšie nabudúce.
Marta Jandová: ja som sa bohužel nemohla ani usmát, si skvělý kluk, máš charizma, pustili sme tě do finále, ale ja to nechápu, co tu deláš, protože sem nepatríš ako spevák. Vubec si mě nepotešil, vubec.


Denis Lacho
Gene Kelly – Singing in the rain

Denis Lacho si v druhom finále Česko Slovenskej Superstar zaspieval Singing in the rain, začo si vyslúžil takéto hodnotenie poroty
Marta Jandová: ty taková búrka, som mala takový pocit, že si seděl v aute, a si zabudol rucnu brzdu. Ty na to máš, ja by som najradšej vrátila čas, aby si si to užil.
Pavol Habera: každý si raz musí prežiť svoju chvílku nehodovosti, viem že ti nesadla pesnička, a viem že máš nádchu, ani ťa nejdem hodnotiť, lebo by som ťa zvozil pod čiernu zem.
Ondrěj Hejma: ja ti bohužel ešte přidám, protože ty na túto pesničku nemáš, to je iný žáner, než co ty spívaš, a prestože tu bylo roztažených 15 deštníku, si spíval jak zmoklá slepice
Dara Rolins: súhlasím s Ondrějom že na túto pesničku nemáš, súhlasím s Martou, že máš na lepšie, dúfam, že nabudúce zaspievaš lepšie, bola by veľká škoda, keby si vypadol.


Miroslav Šmajda
Elán – Voda co ma drží nad vodou

Spev na veľkom pódiu si v druhom finále vyskúšal aj Miroslav Šmajda. Čo na jeho vystúpenie povedala porota?

Dominika Stará
Marika Gombitová – Vyznanie

Dominika sa po slovách poroty, ktorá hodnotila jej spev a vystúpenie vo finále Superstar cítila ako v rozprávke. Tieto slová si vypočula od Českých a Slovenských porotcov.
Ondrěj Hejma: Dominiko, ty si nikdy nebyla moje favoritka, ale dneska ti to sedlo. Byla to moc dobře vybraná písnička, kde si prodala všechno co umíš, okrem tých 2,5 tónu. Mám pocit že sa radíš medzi favority.
Dara Rolins: Dominika, krásne, keby tu dnes boli lustre, tak prasknú. Tú pesničku si zaspievala s eleganciou dospelej ženy. Nič tam nechýbalo, bolo to obyčajné a pri tom dokonalé.
Marta Jandová: ty si pro mně speváčka, jaká by měla bejt. Prídeš na javisko, všetko sa rozřári, zaspívas to, ze se mi všechno postaví. Ty si dukaz toho, ze v Čechách a na Slovensku máme obrovské talenty, ktorí si tu zaslúžia stáť, a že to ti hrozně děkuju.
Pavol Habera: táto pesnička mohla dopadnúť aj katastrofálne aj tak ako dopadla. Bol to veľký risk, ale za všetky kolá superstar doteraz na Slovensku si jediná ktorá má na túto pesničku a zaspievala si ju dobre. Škoda že tá pesnička neodznela celá, bol to iba taký úryvok, bolo to skvelé spievanie.


Paulína Ištvancová
Amy Winehouse – Valerie

Paulíne sa v nedeľu v druhom finále veľmi dobre nespievalo, porota ho zhodnotila takto.
Dara Rolins: Paulína, ty spievaš, tak že spoľahlivo. Dobre, si to zaintonovala, ale z toho hľadiska neprišla nijaká emócia. Neprekvapila si ma, ale ani nesklamala, dobrý priemer.
Marta Jandová: je to zvláštny jak si toho jevište nekteí užívaj, je to z toho cítit ten strach, dúfam, že sa budete už iba zlepšovať, nesklamala si, slušnej výkon
Pavol Habera: mám pocit, že všetci budeme hovoriť to isté, len inými slovami, ladíš, spievaš dobre, ale to isté čo Dara, emócie, také ok, viac k tomu nemám čo povedať.
Ondrěj Hejma: já to vubec nechápu, minule si to tu rozbalila, ale dnes jako lekvár. Predvedla si profesionálni výkon.

Leona Šenková
Marta Kubišová – Modlitba pro Martu

Koncert Leony Šenkovej sme si vypočuli naživo vo finále prvej Česko Slovenskej Superstar, kde a kedy budú ďalšie Leonine koncerty uvidíme. Porota to vidí takto:
Mam rada, ked je energie, hodne lidi, zabava.
Dara Rolins: Leona mne je úplne ľúto ti do toho skočiť, pretože si zaslúžiš, tento plnokvný potlesk, lebo aj to tvoje vystúpenie bolo skvelé, ty si stvorená na veľké javiská, tebe toto veľké javisko na rozdiel od ostatných nestačí.
Marta Jandová: ja tě nepoteším, ty seš velká rokerka, najradšej by si mala černú bundu a vyplazovala jazyk. Nepoteším ťa, lebo toto ti nejvíc sluší. gratuluju
Pavol Habera: toto kolo je také zvláštne, lebo veľa ľudí pochopilo, že hudba nie sú len súčasné obdobie, lebo niektorí na tom pohoreli, a zistili, že zaspievať Sinatru nie je až také ľahké.
Jan Bendig, Dominika Stará, Markéta Konvičková, Martin Chodúr a ty, vy ste toto kolo zvládli perfektne.
Ondrěj Hejma: na záver stručne a výstižne, že spívala si skvěle, byla to bomba, a najlepšia bodka za týmto koncertom.


Monika Bagárová
Carole King – You’ve got a friend

Tí, ktorí mali lístky na finále si mohli naživo vypočuť Moniku Bagárovú, jej výkon v druhom finálom kole ohodnotila porota Superstar takto
Dara Rolins: tak to je potlesk pre naozajstnú superstar. Monika musím povedať, že učite lepšie ako minulé kolo. Mám pocit že sa zabydlívaš na tomto velkom javisku. Aj napriek tomu mám pocit, že to ešte nie je na 100 percent. Hovorím krása, si skvelá, ale vieš byť ešte lepšia dokážeš to.
Marta Jandová: tak bylo vidět, že si sa snažila dneska, neřvat, máš väčší klid, máš veľký rešpekt z tohto javiska, a nemáš prečo, skvěle spívaš, krásne vypadáš, to jevište je tam pro tebe, a chci aby si si to tam užívala
Pavol Habera: zatiaľ ti pristali tie semifinálové kolá viacej, tam to bolo komornejšie, tam tvoj hlas vynikol. Všetko sa vyvíja, aj ty ako žena, som si istý, že to zvládneš, ale dnes som 100% spokojný.
Ondrěj Hejma: a starý strýček Ondrěj tě pochváli, tá pesnička je 40 rokov stará ale sa mi to páčilo. A aj keď to pódium je veliký, ukázala si, že do finále patríš Moniko.


Markéta Konvičková
Shirley Bassey – Where do I begin (Love Story)

Markéta Konvičková sa dočkala a v druhom finále jej po speváckom výkone priletelo jedno lízatko a takéto hodnotenie porotcov
Pavol Habera: Markétka, veľmi ti to pristane dnes večer, spievanie bolo výborne. V tej situácii čo sme dnes, že to ide hore a dole tá horská dráha, ty si išla hore, veľmi vkusne si to zaspievala, bol tam cit, bola si s orchestrom, bolo to fakt veľmi dobré vystúpenie
Ondrěj Hejma: ja súhlasím v tom, že to bolo velmi dobrý, už sme to potrebovali. Sme si hovorili v zákulisí, že sa začínate deliť na tí čo na toto veľké pódium majú a čo nemajú. Ty patríš, medzi tích čo na to majú.
Dara Rolins: som si hovorila že pri výbere tejto pesničky treba mať pár rokov odžité. A som si hovorila, že takéto žieňa bude mať veľmi ťažké spievať takúto pesničku, a si ju zaspievala ako keby si vedela o čom spievaš
Marta Jandová: no prosím, ja som fanoušek tvího spěvu, máš skvelý hlas, a dneska si tady spívala pro všechny. Ja som strašne spokojná.

Rozhodnutie po druhom finále bude kruté, ktorí dvaja súťažiaci vypadnú.

Chceli by ste počuť finalistov v treťom finálovom kole? Ja sa na jedno kolo určite pôjdem pozriet. Získať vstupenky na finále Superstar nie je až také náročné ako sa zdalo, presvedčte sa sami, aj na našom blogu sa nájdu vstupenky na supertar. Druhé finále Česko Slovenskej Superstar s orchestrom dopadlo výborne, tešíme sa na tretie a pesničky od Michaela Jacksona.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára