Parfémy za neuveriteľné ceny - Darček pre muža aj ženu

nedeľa 11. októbra 2009

Semifinále Česko Slovenskej Superstar dievčatá 2 video

Semifinále Česko-Slovenskej Superstar dievčatá 2 čo dnes večer budú dievčatá spievať v druhom semifinálovom kole Superstar. Meno semifinalistky, skladba, ktorú si zaspieva, originálny interpret, a video semifinálovej pesničky.

Monika Bagárová
Peha - Spomaľ
Monika Bagárová si zaspieva pieseň Spomaľ od Pehy, tu je video jej skladby:

Ako ohodnotila porota semifinálové vystúpenie Moniky Bagárovej:
Ondřej Hejma: dámy a pánove, máme ji, superstár, možná ich bude víc, Moniko ty víš, že sem tě kritizoval, spívala si jako bohyně, a volba slovenskej písničky pro Českú speváčku bylo geniálny, poklona
Dara Rolins: ja neviem čo by som povedala, by som sa iba opakovala a povedala čo už bolo povedané, krásne
Marta Jandová: mne napadlo jedno slovo, ktoré je v tomto zmysle lichotivé, ty potvúrko, já v tvém věku myslím, že jsem spívala, ale tobě to tak sedí
Pavol Habera: myslím, že ak Katka náhodou pozerá, tak pesnička dostala v tvojom podaní iný rozmer, si to zobrala, tu záverečnú koloratúru, skvelé, ľudia čo vedia spievať, sa stane že nepostúpia, ale teba by bola škoda, Slovenčina bola úžasná, vôbec nebolo počuť, že si Česka


Adriana Kopecká - Adriane Craft
Lucie Bíla - Hvězdy jako hvězdy
Video Hvězdy jako hvězdy pre Adrianu Kopeckú:

Adrianu Kopeckú po odspievaní pesničky porotcovia Česko Slovenskej Superstar zhodnotili takto:
Dara Rolins: troška zo strachom v hlase... ne, naopak, ja som milo prekvapená, veľmi milo si ma potešila, pretože si spievala,.
Marta Jandová: ja sem řekla pred tým slovo poprava. Som ti chtela říct, vítej ve zpívaní, minule si jenom škrípala, ale dneska si spívala, a tou barvu co máš, si nasadila, aby spívala, a nevadila,
Pavol Habera: konečne, my sme radi že si zaspievala, lebo aj my by sme vypadali ako volové, že sme ťa vybrali. Len tak ďalej
Ondřej Hejma: barva hlasu, co by za ní dali iní speváci, kdy by tě slušeli v rádiu, si povedia, a ved to je stará kraftová, zpívaní velkej pokrok,


Dominika Stará
Suzie Quatro - If You Can't Give Me Love
Video pesničky, ktorú si zaspieva semifinalistka Superstar Dominika Stará:

Dominika Stará prekvapila v druhom kole svojím výkonom, porotcovia sa vyjadrili takto:
Pavol Habera: Dominika, no toto, ty si minule, ja som si to nevedel predstaviť, že budeš spievať túto pesničku, si minule hovorila, že chodíš do kostola.. si to otočila o 180 stupňov oproti minule, aj minule si bola dobrá, ale neviem čo mám povedať, si ladila, chrapčala, toto vás učia v kostole. V podstate až na tú angličtinu, kde je čo zlepšovať, ti nemám čo vyčítať, som nečakal, že s takejto srákoriny spravíš takéto
Ondřej Hejma: ten výkon byl do istej míry detskej, ale krásnej,
Dara Rolins: ja neviem či moje senzory sú úplne odlišné, pre mňa to teda detské nebolo, podľa mňa stála na javisku žena, a rozbalila si to úplne úžasne, zadkom vrtíš kúzelne
Marta Jandová: pro mně si jako dámsky Ján Bendík, prišla si sem jako taká malinká, na javisko prišel andílek a najednou ten andílek odletěl a prišel ďábel


Paulína Ištvancová
Extreme - More than words
Paulína Ištvancová sa dnes večer predstaví so skladbou More than words od Exreme, tu je video:

Pokrok oproti minulému kolu spravila Paulína Ištvancová, porota Superstar sa k jej výkonu vyjadrila nasledovne:
Pavol Habera: bude to zaujímavé kto postúpi, minule čo ste pohoreli ste sa dnes zlepšili, dobrý výber pesničky, o triedu lepšie ako minulé kolo, aj ti to viacej sedelo
Ondřej Hejma: fakt je, že tady už nejsou špatný speváčky, tá písnička je známa, taká komorná, známa, těžko se predáva, v týhlety konkurenci musíte dávat už něco navíc, a ja sem to tam neslyšel
Dara Rolins: mne sa zdá, že je v tebe viac, určite si pridala plyn, ale ešte nejdeš naplno, tak to nabudúce rozbaľ
Marta Jandová: ja si myslím, že to bol pokrok oproti minulému týdnu, tomu chýbala iskra, spívala si hezky, slušelo ti to, ale spívaš si jakoby pro sebe, aby bolo videt, že tě to baví, že tá písnička si ty sama


Nikoleta Balogová
Olivia Newton John - Hopelessly devoted to you
Video piesne, ktorú dnes budeme počuť od Nikolety Balogovej:

Nikoleta Balogová si od poroty Českej a Slovenskej Superstar vypočula nasledovné hodnotenie:
Dara Rolins: Nikoleta asi by bolo nefér, keby som ťa po tejto pesničke pochválila, napriek tomu že si ukázala rozsah, ale pre mňa toho medu bolo na javisku veľa, napriek tomu že to bolo dokonalé, tam niečo chýbalo
Marta Jandová: ja som si toho medu ani tak moc nevšimla, tie tvoje vysoké tóny mně občas zatahali za uši, na začátku a na konci ti to v tych polohách ujíždělo,
Pavol Habera: určite by viac zabralo keby si spievala nejaku Českú alebo Slovenskú vec, u teba ti angličtina nesedí, bol to luxusný bar, takto si nepredstavujem modernú superstar v roku 2009, nábeh na refrén bol výborný, ale potom ti to nešlo, viem že si talentovanejšia ako niektoré dievčatá tu, ale dnes ti to nevyšlo
Ondřej Hejma: toto nebol bar, ty si ta Olivia Newton John tá slušná holčička, v tí písničce to sedělo, problém je, ty sloky byli prvotrídny, ale ten refrén byl jako když tě na nože berou, dneska ti to nevyšlo, možná nabudúce to bude lepší



Leona Šenková
Cranberries - Zombie
Leona Šenková v druhom semifinálovom kole Česko-Slovenskej Superstar zaspieva skladbu od Cranberries - Zombie, tu je video Leoninej pesničky:

Hodnotenie porotu v druhom semifinálovom kole dievčať pre Leonu Šenkovú:
Marta Jandová: potlesk máš veliký, i vlastnou zeď (povzbudzujúci v tričkách), ja tu písničku nemám moc ráda, ale to nemá nic společne s tím jak si spívala. Nesklamala si opět si ukázala tu svojí sílu dračice.
Pavol Habera: podľa mňa si Leona ukázala dosť veľa dynamiky, ten úvod, tá verzia, ako si sa dostala do refrénu, to bolo tak ako to má byť, som videl spievať originál speváčku, a toto bolo lepšie, mne sa to fakt páčilo, dúfam, že ľudia čo počujú ako sa má spievať ti dajú hlas.
Ondřej Hejma: ja to znám s rádia, a tam to není falošný, angličtina ma též neoslnila, ale ty máš v sobě tu energii, a když prídeš na ten plac, tak tí lidi tou energiou ohromíš, uvidíme co diváci budu preferovat, byl to zážitek jako vždycky
Dara Rolins: ty si veľká žena a myslím, to v najlepšom slova zmysle, myslím, že tento priestor je pre teba malý, ty by si mala ísť na veľké javislo, ty by si mala ísť do finále


Markéta Konvičková
4Life - Pro mě jsi
Semifinalistka Česko Slovenskej Superstar Markéta Konvičková nám dnes zaspieva pieseň od 4Life - Pro mě jsi. Video skaldby pre Markétu:

Veľkú odvahu vybrať si neznámu pesničku do semifinále Česko Slovenskej Superstar ohodnotili porotcovia takto:
Marta Jandová: mně se tvúj hlas líbil od začátku, to si mně nikdy nesklamala, máš úžasnou barvu. Ty si tu písničku spívala krásne, ale nebyla si tady, trošku to bola škoda,
Pavol Habera: Markétka, veľmi si zariskovala touto pesničkou, táto pesnička je fakt obyčajná, neponúka veľký priestor ukázať interpretačné schopnosti, to karaoke ktoré robíte musí zanechať dojem, je to veľké nebezpečenstvo vybrať si takéto niečo
Ondřej Hejma: ja zdílim názor kolegú, spívaš naprosto skvěle, minule si nás zrovnala se zemí a teď si dala písničku, kterou nikto neznal, ale na to že to byla taková strašidelná písnička tak si ju dala dobre
Dara Rolins: strašidelnú pesničku, bez falzetu, a hlasujte

Lucia Láncošová
Alesha Dixon - The boy does nothing
Lucia Láncošová dnes nepoteší mužskú časť poroty Česko Slovenskej Superstar, keď im bude spievať The boy does nothing. Skladbu originálne spieva Alesha Dixon a tu je jej video:

Lucia Láncošová to v druhom semifinálovom kole odpichla, začo si vyslúžila nasledujúce hodnotnie:
Ondřej Hejma: tady se neukazuje hlasová exhibice, to chce styl, odpich, a to si tam měla, to stačilo
Dara Rolins: páčilo sa mi ako si sa tvárila, koketne, a vyložene ti to svedčilo
Marta Jandová: oproti minule, to bolo také jednoduchší, ako si to s takou lahkosťou zaspívala, ti to slušelo, mně to bavilo
Pavol Habera: ja to už len zduplujem, bolo to lepšie vystúpenie ako minule, trochu mi vadilo, že všetky 4 časti, kde sa nespievalo boli úplne rovnaké


Karolína Majerníková
Kelly Clarkson - Because of you
V druhom semifinále dievčat Česko Slovenskej Superstar nám Karolína Majerníková zaspieva pesničku od Kelly Clarkson - Because of you, pozrite si video tejto Superstar:

Ako zhodnotili výkon Karolíny Majerníkovej porotcovia prvej medzinárodnej Superstar:
Dara Rolins: bolo to pekné, ale bolo to iba pekné, ja teda musím za seba povedať, že táto pesnička je plná energie, ja som čakala, že si ten mikrofón vezmeš do ruky a prehneš sa v páse, ale musím povedať, dneska slabé
Marta Jandová: když to porovnám s minulým týdnem, to bylo lepší, i když s více falešných tónmi, páčila sa mi tá skromnejšia verzia
Pavol Habera: ten vysoký tón na konci si nedala, išla si na to veľmi opatrne, to je veľká škoda
Ondřej Hejma: ten tón, bol zlý, ale ostatné bolo výborne, o hodne lepší jako minule

Aneta Galisová
Amy Winehouse - Rehab
Video piesne pre Anetu Galisovú, dnes večer v dievčenskom semifinále Superstar budeme od nej počuť Amy Winehouse - Rehab:

Aneta Galisová po odspievaní skladby v druhom semifinále dievčat porota ohodnotila takto:
Ondřej Hejma: no kto jinej by měl spívat rehab, než skandalistka Galisová, kritiku nechám na kolegy, mám omluvu, som te označil, že más vypadnut
Dara Rolins: skvelá voľba pesničky, teda nie žeby si nebola kráľovnou, ale toto je vec, ktorá ti svečí, ten chraplák v refréne
Marta Jandová: pařička národa, dej si pozor, aby si v tom rehab neskončila nakonec. Mně tam něco chybí, by si tam přála trochu víc špíny
Pavol Habera: možno že sa ešte dočkáme nejakých vecí v rámci uvoľnenia na pódiu, je zaujímavé že väčšina dnes spieva lepšie ako minule, aj ty. Dávate chlapcom pekne nafrak. Trošku mi to vadí pohybove, trošku uvolnenia, ale bolo to veľmi dobré, fakt veľmi dobré


V semifinále Česko Slovenskej Superstar dievčatá 2 to bude 10 dievčať, ktoré sa budú usilovať o postup. Z nich zajtra v časti rozhodnutie dve súťažiace vypadnú.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára